Imparatul si pasarile dragostei/ The emperor and his love birds

Doamnelor si domnilor, iata ca incep si eu anul 2014 (cam cu intarziere, pe blog) cu o postare cum imi place mie: o poveste intriganta! E vorba de dragoste, orgolii, tradare, peripetii si cate si mai cate! Nu vorbesc despre o telenovela, desi trebuie sa recunoastem ca ne-am uitat toti si la de-astea, ci despre o poveste, dom'le! Am inceput anul c-o poveste pe-o cutie; asa ca daca vreti sa aflati despre ce e vorba, intrati pe Facebook si delectati-va acolo cu ceva suspans. Intre timp, pe blog, ne vom ocupa de partea tehnica a problemei:

Cutioara cu pricina este destul de mare si incapatoare. Este patratoasa si are latura de vreo 30 de cm, iar inaltimea de 17 cm. Mie-mi place tare mult sa pictez, asa ca nu ma pot abtine sa nu umplu fiecare coltisor cu desene si culoare, deci e pictata in intregime! Va vor juca ochii in cap de la atatea intrigi, floricele, scene si briz brizuri! Poftiti o mostra:


Dear friends, I'm opening this year's posts with a story painted on a box. If you're curious and would like to read and view some scenes of love, pride and suspense, go to my Facebook page. Now, the box is a 30 cm square,with a height of 17 cm. It's painted all over and it is veeery colourful! If u'd like to contact me, just go to the Contact link, on the main page and I'll answer.
Have a great year!

Comentarii

Postări populare