Martisor 2014

Buna seara, dragi vizitatori ai acestui blog!
Pana acum n-as fi avut curajul sa ma adresez concret "vizitatorilor", dat fiind faptul ca aveam impresia ca blogul meu este vizitat doar de entitati de tip "spam" hihi, dar la Targul de Martisor de la MTR am avut placerea de a descoperi ca exista OAMENI, in carne si oase! care intra pe blog. Asta e una dintre bucuriile pe care mi le-au adus targul si primavara. Apoi, am fost foarte fericita sa vad ca avem clienti care au facut o traditie din a cumpara an de an martisoare de la noi (vorbesc la plural, pentru ca adevarata creatoare a martisoarelor este Camelia Cranta, sau mama Camelia, cum ii mai zic eu). Am cunoscut si am revazut multi oameni calumea si chiar mi-a facut placere sa merg la targ, desi a fost un frig de-a dreptul sadic! Am observat ca atunci cand mintea e preocupata de treburi inalte, sau cand schimbi impresii cu oameni care iti plac (la un vin fiert!), frigul e mai usor de indurat.
Dar cam atat cu vorbaria! Cine a fost la targ, a simtit pe pielea lui atmosfera. Iar cine nu, trebuie sa stie ca la targurile MTR este...foarte frumos!Suna a cliseu, stiu, e foarte putin poetic, dar asa e!
Niste poze de la targ pe Facebook

Comentarii

Postări populare