Noua serie de oglinjoare/ New framed mirrors

             Salutare tuturor!
           N-am mai postat de mult timp, dar asta pentru ca am fost plecata. Plecata undeva departe, pe taramuri de basm, cu Ilene Cosanzene, Magaoaie si tot felul de ciudatenii. Cum am revenit de-acolo, m-am apucat de pictat si am facut astea cinci oglinzi. Sa citesti povesti si sa te retragi intr-o lume de mult apusa, ca sa nu zic de-a dreptul imaginara, este un lucru mirific, dar ma tem sincer pentru sanatatea mea mintala :))  Cu speranta ca n-o sa devin vreo "neinteleasa", "sociopata", "nebuna", va salut cu drag si sper sa va placa rezultatele peregrinarilor mele prin lumea povestilor!

            I haven't posted for a long time now, but that's because I've been away. Somewhere far away, on fairy lands. As soon as I returned, I started painting and did these five framed mirrors. Reading fairy tales and retreating to a long lost world, if not totally imaginary, is a great thing, but I sincerely worry for my mental sanity :)) Hoping that I won't become some crazy sociopat, I dearly salute you and I do hope you'll like my paintings!

Fata mosului si fata babei. 26x26, tempera/ The bad girl and the good girl.


Frumoasa lumii. 26x26, tempera/ The fairest of them all

Fratior si surioara. 26x26, tempera/ Brother and sister

Oglinda magica. 26x26, tempera/ The magic mirror


Fata de imparat si pescarul. 26x26, tempera/ The princess and the fisherman


PRET: 170 lei/ Price: 170 ron

Comentarii

Postări populare