Acatistul Maicii Domnului/ Akathist of the Holy Virgin

De cand am vazut prima oara icoana Acatistului Nascatoarei de Dumnezeu, mi-am pus in minte sa pictez si eu una. In sfarsit, am facut-o! Nu e nici pe departe la fel de frumoasa ca cea dupa care m-am inspirat, dar are ceva din coloritul ei. Tonurile calde parca-parca ii dau putin din aerul originalului, al carui farmec sta mai ales in ferecatura metalica patinata de timp.

A while ago I found on the internet the akathist icon of the Holy Virgin, and I've been wanting to paint one ever since! I finally did it! It's not half as beautiful as the original one, but it has some of its colors. The warm tones bring it closer to the original, though...

Acatistul Maicii Domnului- versiunea mea- icoana pe lemn, aprox. 30x45cm/ Akathist of the Holy Virgin- my version- icon on wood, aprox. 30x45cm

Icoana dupa care m-am inspirat/ The original icon, my inspiration
   

Detaliu- sfintii Apostoli/ Detail- the saint Apostles

Detaliu- sfinte femei/ Detail- the saint Women

Fresca folosita ca inspiratie pentru registrele cu sfinti/ Inspiration for the saint bits



Comentarii

Postări populare